Thursday, July 14, 2011

SI PEMBERI SEPATU BATMAN

dia intip aku. katanya duduk jauh pun mesti kena kerap pantau pergerakan aku sebab aku kadang kala diluar kawalan. okay, aku maafkan. jadi, setiap hari, jika masanya terluang, dia akan pakaian serba hitam dan mula mengintip aku dia muka buku, tumblr dan blog.

aku gembira. bukan sebab menjadi bahan intipan tetapi sebab aku rasa macam ada peminat setia! hahaha jadi, dia dapat tahu satu benda. aku suka satu benda. benda ini memang macam budak-budak tapi dia ambil berat tentang itu.

satu hari, dia jalan-jalan di Ohio. ketika itu, sales barangkali. jadi, ketika dia berjalan-jalan makan angin, dia telah berjumpa dengan sepasang sepatu yang agak cantik, dimata aku lah kan. hehehe dan dia telah beli ia! ini dia! 



PS : I love you, Sharifah Nadiah Syed Mukhiar! Not because you bought me this cool, awesome pair of shoes, but because of the remembrance! weee!!

No comments:

Post a Comment