Saturday, December 4, 2010

YES , SAYA KECEWA DENGAN ANDA !

Hahaha comel tapi tak boleh blah gila muka kucing. haaa... ada dua sebab ja dia buat muka macam ini. satu sebab air sejuk, yang kedua mungkin sebab dia bengang tuan dia masukkan dia ke dalam air! haha

Buat masa sekarang, muka aku pun lebih kurang macam nih jugak. cuma yang bezanya, muka aku tiada bulu berwarna orange, misai dan mata yang hijau macam kucing nih. hahaha apa? sebab aku buat muka macam nih? haha sebab aku suka. hahaha eh, jangan baling handphone! baling saja lesung batu tepat mengenai monitor anda. hahaha aipp..jangan marah na. ehehe haa... ada dua sebab sahaja aku buat muka habis tak boleh blah nih.

satu sebab aku tengah sakit perut. ya, 2-3 hari ini perut aku selalu buat hal. mungkin sebab aku jarang penuhkan dia kot. ahh... mengada. Lantak dia nak sakit. aku tak hairan. jangan sampai masuk hospital sudah!

sebab kedua? haihhh... sebab aku kecewa dengan anda lah! ya, kamulah! yes, you lah! seriously, you! aihhh! bunyi macam marah betul kan? sebenarnya, marah 50% ja. campur emosi yang tak stabil diawal bulan jadi marah 100%! tak tahu macam mana nak express. bukan marah. entahlah. susah nak explain. bercampur-baur.

tapi, secara kesimpulannya, saya kecewa. anda mungkin tahu kenapa. kenapa agaknya ya? tapi please jangan kata saya sombong. please jangan kata saya sibuk hingga tak mampu layan anda. saya tak pernah tiada masa untuk anda. saya sentiasa mencari masa saya untuk anda. please jangan kata saya begitu. anda tak cukup kental barangkali untuk menerima tekanan sebanyak 2% dari tekanan yang anda berikan kepada saya.

banyak sungguh please. naik menyampah. hahahaha please, please, please, kamu jangan nakal! please lagi. haihhh rasa macam nak sumbat mata sendiri dengan mouse. haa... apa kata kalian yang tolong sumbatkan. pasti lebih interesting. hahahah tapi make sure mouse itu wireless. susah sikit nak tarik keluar. biar tragis. boleh masuk bestgore.com! hahaha eh, pernah tengok cerita Expandable? ada satu quote yang aku rasa menarik tertarik kau memang dabom yang aku nak share. haa... ini dia!

-"Now you know my job, no matter what. It's worth waiting for me"-

No comments:

Post a Comment