Monday, December 13, 2010

APABILA ENCIK PATUT MENYERANG

Assalamualaikum... Ohoi !

Yes, hari ini hujan. Turun dengan lebat dan hebat. Kental saja aku memerhatikan baju-baju yang aku sidai dibasahi hujan sebab tak sempat nak angkat. yeahhh.. aku memang suka buat kerja 4, 5, 6, 7, 8 kali. HAHA apa? aku memang tak sempat lah! Nature call! Memang tak sempat! T.T

*angkat kening konon hairan* apa? ya, aku tak makan lagi. dan bukan, aku tak tertelan tebuan. HAHAHA tadi masa aku tengah selamatkan kain-kain kat penyidai, sempat aku berfikir tentang sesuatu. yah! aku fikir tak kena tempat dan yah! apa aku nak hairankan? miahahaha aku tahu. aku berlaku kejam. sila sumbat telinga saya dengan pau kaya suri. haa... aku fikir pasal satu benda nih. benda nih aku dah realise lama cuma baru terdetik untuk berfikir sedemikian rupa. tiba-tiba... dang!!!! serangan encik patut pun menyerang! arghhhh... run for your life!!!!! HAHAHAHA

untuk pengetahuan anda, serangan encik patut boleh menyerang sesiapa yang pernah alami satu "drama" dimana dimatamuuuu, ku lihattt senyumannnnn...ehem. behave please. okay sambung. dimata anda semuanya nampak macam real padahal benda itu sebenaqnya satu mainan ilusi untuk mengaburi optik umum! (aku macam pernah dengar orang guna ayat nih. copy paste saja, kesah?!) kemudian, serangan akan bermula apabila anda dapat tahu tentang kebenaran "drama" lakonan para pelakon realiti ini. behind the scene lah kiranya. yes, memang sep kredit pasai tak payah nak susah-susah vote depa nih. sep duit jugak pasai tak payah buat banner ka t-shirt tanda sokong puak-puak kurdishian ini. hell yeah! T.T

dan ya, encik patut akan mula menyerang once anda-anda realise anda tertipu oh! tipah tertipu tertipu tipu tertipah eh! tipah tertipu lagi! HAHAHA irritating bukan? haa... tapi bila anda dapat tahu tentang kebenaran itu lagi annoying tahap cipan kuku cagu. serious. T.T dan bila anda bersendirian, anda akan mudah dipatuk oleh encik patut seperti, Oh, patutlah dia macam nih macam nih! patutlah dia ada camera nih! patutlah dia buat macam tu! patutlah dia suka pakai macam nu! patutlah dia kata macam ni! ohhh.. patutlah! patutlah! PATUTLAHHHHHHHHH!!! T.T

yes, saya benci encik patut. saya benci anda juga sebab buat encik patut singgah sejam dua. tetapi ada baiknya kena serangan nih sebab at least, kita dapat merungkai suatu benda yang memusykilkan kita berabad lamanya. teneeee tennnneeeee (aku cuba buat bunyi macam cita X-Files) layankan aja okay? cun.


No comments:

Post a Comment