Friday, December 24, 2010

APA YANG TAK KENA

AMARAN !
ENTRY INI TIDAK SESUAI UNTUK IBU-IBU YANG SEDANG MENGANDUNG !



cuba ampa tenung dia betul-betul... dia nih real ka patung? tenung betul-betul. kalau boleh sampai 5minit. ampa rasa dia nih real ka patung? aku rasa dia nih PANDA PSYCHO! HAHAHAHA oh yeahhhh!!! panda nih macam depressed tahap 9! hahaha aku jumpa dekat Tumblr. serious scary. lepas aku tengok, aku termimpi dia. bintat sunggoh. memang macam psycho kan? sungguhlah. aku tak kejam okay. tapi menakutkan kot kalau tengok lama-lama. mula-mula memanglah nampak comel. mula-mula saja. dah lama-lama, psycho kan?! T.T haa... sekarang aku harap ampa pun akan mimpi ngeri jugak macam aku setidurnya nanti. HAHAHAHAHA kejam kan? well, well! well, well! itu tujuan aku share dengan ampa semua. benda baik harus dikongsi kong sikong bersama! wehuuu!

2 comments:

  1. hahaha lawak la entri ni..bjaya membuatkan saya gelak..kehkeh..hilang stress sat

    ReplyDelete
  2. muahahahaha panda psycho! stress tgk dia. eiiii! haha

    ReplyDelete