Monday, February 28, 2011

SARANGE OH!

Aku dapat dengar lagu “There she goes”. Dia pun sama. Angin sepoi-sepoi bahasa. Wahh.. macam drama, aku kata dalam hati kecil aku nih.

Dia duduk diatas kerusi dimeja makan. Aku duduk di sofa. Walaupun jauh, kami saling memandang. Wahh… sekali lagi aku buat bunyi itu sambil buat muka macam nih :O

Tiba-tiba loceng pintu berbunyi. Aku terkebil. argh. kalah aku disana. Dia bangun ke pintu dan buka. Ada seorang perempuan menangis. Dia terkejut. Aku pandang sinis. Lalu perempuan itu pun memeluknya. Cliché drama. Argh, gatal. Aku kata sambil buat muka macam ini (T_T).

Dia cakap korea. Aku terkedu. Apa nak jawab nih? Aku kata “abuleh?” yang maksudnya apa. Dia cakap lagi korea. Aku tak faham lagi sekali. Aku cakap “sarange oh”. Dia masih cakap-cakap lagi. Rasa macam nak lempang pipi dia yang gebu dan nampak lembut itu tapi aku senyap dan buat muka macam nih pula (ToT).

Tiba-tiba loceng berbunyi lagi. dua orang budak berbaju sekolah lari masuk sambil berkata, " Mama kami sudah pulang mana janjinya? cucur adabi yang enak!". Aku tenung dia sambil kata, “Argh! Time aku dok tengah layan cerita korea nih la nak ada banyak iklan pun! “.

No comments:

Post a Comment