Friday, February 11, 2011

BUNUH MATA AKU LAGI

buka facebook. tengok toolbar atas tu. merah2. baru sekejap aku tinggal, dah ada notification bagai. berlambak pulak tu. sambil buat muka bangga lapar penampar beruang.

friend requests. ahhh... tak kenal. ignore. ini pun tak kenal, ignore. ini tak kenal, tengok mutual friends. tunggu setengah jam. nanti-nantilah add hang.

setengah jam berlalu. profile tadi aku redah. tengok profile picture. argh! aku jerit dalam perut. mata aku drooling. aku gosok dengan bantal. drooling balik. aku tumbuk mata aku. kemudian aku korek buat keychain. T_T

dia pakai baju hijau. aku ulang, dia pakai baju HIJAU! rambut dia panjang. aku ulang, rambut dia PANJANG! dia pakai baju band itu. aku ulang, dia pakai baju BAND tu!

ahh. aku kata. sambil buat muka macam nih (T_T). aku korek mata aku sebijik lagi. kemudian, aku celup dalam air teh. jadilah air teh o ais mata.

sekarang mata aku tiada. sukanya. tak boleh tengok dia yang agak kacak tambah-tambah bila berbaju hijau itu lagi. (realiti; tengah belek gambar dia. cair macam ais ditengah-tengah padang pasir -.-" )

No comments:

Post a Comment