Thursday, November 25, 2010

KIPAS GENIUS

hello hello !

apa diatas apa diatas?! apa?! KIPAS?! hahaha bijak! siapa? kau lah. aku genius. HAHAHA rasa macam nak ikat aku dekat kipas tadi kan? miahahaha kau memang begituuuuu! ahai! apa lagi? ohhh... aku hyper terletih nih pasal seronok encik bebal yang kebal dan tebal dalam diri nih dah kurang! haha namun begitu, ianya tidak hilang terus ya sambil buat gaya macam Kamarudin Mape. hahaha ya! aku dah berjaya buat rendang separuh daripadanya raya korban yang lepas. aku namakan rendang itu "Rendang Bebal". hahaha berani sabung nyawa untuk makan? miahahahaha

*angkat kening dua-dua dan buat muka xboleh blah sebab suka buat muka buruk mcm nih masa menaip*

nak tahu? aku terima aduan baru-baru ini. hairan? hahaha ya... aku bukan warden asrama penuh atau guard pangsapuri anda juga bukan ibu anda yang kerap kali mendengar rugutan jiran tetangga tentang kucing anda yang sering membuang dirumah mereka. aku terima aduan tentang diri aku sendiri. yes... diri aku sendiri. katanya aku dah lain. menurut sumber, aku cepat loose temper. emo. cengey. sepi. ya... agak sukar untuk menerima kenyataan ini. mestilah. siapa yang suka dikritik? Voldermort pun boleh bebal kalau Harry Potter cakap dia perlu jalani pembedahan hidung. haha fakta ini disangkal berulang kali. namun selepas beberapa bukti ditunjukkan, mata aku yang kelam ini cerah sejenak. haihhhh! ya! ada sedikit lagi encik bebal yang belum dimusnahkan! T_T

jadi aku telah berhibernasi sejam selepas itu. semuanya untuk mencari punca kepada masalah ini. isolate the problem and find the solution! ahah! *sambil petik jari dan mentol putih muncul atas kepala* aku tahu apa aku perlu buat! yaaaaa!! capai camera. keluar! masalah selesai! muka ata sinyum hati ata sinang!


No comments:

Post a Comment