Tuesday, November 2, 2010

AIR SIRAP BULAN PUASA

*tenung Brandon utk 10 saat*

Encik Boyd, sungguh comel na anda nih. terasa seperti melihat air sirap pada waktu tengahari di bulan puasa. hahaha haihhh... temptation. nasib ang xdak kt sini Don... tajuk mcm xkena kan? hahaha aku mati idea. *geleng kepala sambil buat muka xboleh blah sebab saja suka buat T.T*

ahhh.. bosankan kalau asyik cakap pasal apa aku rasa? tapi kan weh, aku nak cakap jugak sikit. hee xbanyak. sikit saja. macam mana kalau banyak? okei2... sila baling iphone @ blackberry anda tepat ke arah batang hidung saya yg seakan-akan ada nih okei? haha main2 kan aku nih. ya saya perasan disitu. hishh.. mmg berperangai buruk lah ang nih! wuhai T.T

aku xsure lah apa aku rasa sekarang. kadang rasa mcm hati nih kena pijak dengan kasut bola pun ada jugak. dah la kena pijak, sental pulak. haihhh... kadang rasa mcm kosong, berkabus saja. terkadang tu rasa mcm air hujan. turun mencurah sampai banjir jadinya. haha macam2 aku rasa. tapi rasa yg paling hebat adalah rasa-rasanya korang nak mengamuk jika aku terus melalut. hahahah

yang pasti rasa tawar ibarat masak gulai separuh jalan ini xbest na. rasa mcm cerita harry potter yang tiada ending. rasa mcm pakai make-up 10 inci tebal tapi masih rasa mcm xcukup tebal. rasa mcm main nyorok2 tapi xjumpa lagi orang yg menyorok. rasa mcm itu lah. rasa yg aku xmao rasa. dey...berapa banyak rasa daaa... T_T

walau apa pun yang aku rasa, sedap atau tawar, manis atau kelat, pahit atau pedas, semuanya aku ambil dengan positif. senyum saja na. inilah dugaan. kalau hidup xdak dugaan, xthrill lah. hahaha aku pandang dari sudut berbeza. there's a risk in every action we take. apa2 pun, jangan lupa, saksikan ulang tayang cerita ini dihari dan waktu yang sama minggu hadapan dalam rancangan, baling sliper dekat saya! weehuuuuu!! T_T


No comments:

Post a Comment