Thursday, August 19, 2010

It's time for Ramadhan !


Salam and good day,

Hee... almost a week we are in the Holy month of Ramadhan now. I've feel very blessed by The Almighty. Mana x nya, dalam tempoh seminggu nih, Alhamdulillah, Allah s.w.t dah bukak kan mata aku yg blur manjang nih kepada banyak perkara. adoi...laqo nya aku. lalai, cuai suma ada. hee... tapi xpa. masih sempat aku memperbaiki keadaan. Dia bagi aku suka, duka pastu suka balik. Alhamdulillah. aku masih tetap berdiri di atas kaki sendiri tanpa mengharap pada org lain. Masih berfikiran waras! itu paling penting. Syukur Alhamdulillah sekali lagi. hehehe

Rasanya sepanjang kita berpuasa, sehari saja kowt aku berpuasa dengan sihat. The other 6 days aku demam menggigil, batuk macam kingkong, selesema macam unta, dan sora spt budak baru baligh. hahaha sgh buruk ya disini suara saya. tapi aku kebalkan diri dan terus berpuasa. sebenarnya malas nak ganti. lagi pula, sakit sambil puasa nih sama saja. bukan makan sangat. banyak masa dihabiskan dengan berehat dan terbaring ja. haihhh... dan aku amat emo ketika sakit. harap maklum. hahaha aku pun benci mengaku facts itu. huh!

sebelum aku melalut ntah apa2, membebel yang tidak2, adalah lebih baik aku stop kat sini noo. bak kata org kedah, ang toksah dok meqhapu meqhaban sangat baq ang. till then, matta ne!


PS : lagu kt atas 2 by Copeland! title the day I lost my voice. hee...me favarito! ckp byk xmao. dgq ja dendiam. wiu wiu wiu!

Selamat berpuasa dan selamat mengerjakan ibadah puasa!(^__^)

No comments:

Post a Comment