Friday, August 20, 2010

I HAVE A CONFESSION TO MADE



*angkat kening sambil bt muka hairan*
apa? owh drawing tu? aku sketch masa aku bosan suatu ketika dahulu. haha illusion of my wonder boy. mata dia mana? ada. tapi aku sembunyikan sbb xmau dia tgk perempuan lain selain aku. haha serabut? ahh... sengaja cari yg serabut mabut. kenapa? sbb jarang org suka lelaki yg serabut. rare katanya. so nnt org xngoratlah dia nih. haha kenapa aku lukis dia senyum? sebab masa nih aku tgh bayang konon aku buat lawak dekat dia. haha apa saja aku nih. merepek xketahuan jadinya. eh selesa pulak blogging dlm bahasa melayu. rasa macam terer. haha terus rasa mcm nak cubit pipi aku kan? sila cubit dengan penyepit ikan bakar okay.

*muka hairan lagi*
apa lagi? owh... confession. aku ada confession nak bt nih. aku sebenar-benarnya dan sebenarnya ku mengharapkan disebalik senyumanmu ituuuu.. okei. sila tampar muka aku dgn kelajuan 180km/j. haha ya..ya..aku mengaku sekarang. aku sebenarnya takda idea nak post apa. haha rasa mcm nak tambah speed tamparan td kan? hee... okay takdak hal. sila tambah kelajuan tersebut sehingga meter pecah. sebelum monitor ampa pecah, baik aku blah dulu. hahaha

hee... matta ne! papaiyo!

No comments:

Post a Comment