Friday, August 19, 2011

oh begitu

ahhh... nipis betul perasaan aku. perasan aku pun sama, ehehe. ehem... nipisnya seperti kelemumur yang ada dikulit kepala aku. nilai air mata juga makin jatuh. ahhh... tak mahu terus begini.

aku mahu begitu.

begitulah ending kepada cerita ini. begitu please. tak mahulah begini. kerana tiap kali pun cerita aku berakhir begini. dan bila ia begini, hati aku, hancur. air mata aku, murah. diri aku, lost. keyakina aku, hilang.

tolonglah. biarkan ending nya untuk kali ini begitu. kerana ending begitu yang aku impi. sebab bila ending begitu, hati aku, gembira. diri aku, bahagia. hari-hari aku, ceria. hidup aku, sempurna.

ps : poyo kan aku? okay, sila cucuh bunga api ditelinga aku. haha aku main-main saja na T.T
Published with Blogger-droid v1.6.9

No comments:

Post a Comment