Thursday, August 11, 2011

double ciss!

kau duduk diatas sofa itu dan kau lapikkan riba bertulang itu dengan sebiji bantal. katanya kau berseluar pendek, jadinya kau malu. gediknya, suara aku dalam hati sambil ketawa kecil, kihkihkih.

dan kau ragut semangkuk koko krunch yang aku pegang dan mula menghabiskannya...
sedikit demi sedikit

dan kemudian kau bersuara, cerita yang aku berlakon nih best kan? sambil menundingkan jari ke peti televisyen.

cis, balanya jadi begini kalau sebelum tidur tengok movie, kata aku seorang diri
cis nya lagi apabila sampai masuk ke dalam mimpi
masuk ini sudah 3 kali
aku mimpi zahiril adzim dan aku tengok tv sekali
tidakkkkk!! sampukkan movie menyerang lagi! buat penggoncang intestine yang bertali padamkan dalam otak juga dalam hati sebab dia sudah ada pelengkap rusuk kiri!
Published with Blogger-droid v1.6.9

No comments:

Post a Comment