Thursday, July 15, 2010

Kalaulah...

Kalaulah kan...kalaulah...

1] kakak aku 2 adik aku, kan best. boleh aku buli dia mcm dia buli aku!hahahaha

2]aku boleh jadi defense mcm Sergio Ramos, aku xbagi chance aih kt sapa2 pon yg nk take advantage kt aku..huhhh

3] aku boleh jadi iron-Man, aku nk blasah Yahudi lahanat 2 pastu rejam dgn batu bata!haa

4] pinjaman ptptn 2 xpayah bayaq, kan heaven namanya.haihhhh

5] aku nih Perdana Menteri, aku declare cuti setiap ari Jumaat, Sabtu ngan Ahad.haha

6] aku nih Bos, ari2 keja half day!miahahaha

7] aku referee masa Spain vs Holland ritu, aku bagi kad merah kt De Jong pasai dia sepak dada Xabi Alonso!haihhhh

8] aku nih coach Spain, aku nk tampaq pala Pedro sbb dia ska buat jogha xmo passing konon nk shot soghang2.grrr...

9] aku nk ganti tempat Adif masa kna langgaq ritu..biaq aku yg kna.bkn dia.sob..sob..

10] aku berani, aku nk ckp ja kt "budak tu", weh aku suka kt ang la bongokkkk!!T__T

kalaulah kan.. kalau..kalau... babi pon boleh terbang kalau dok kalau selalu. hahahaha <---ayat member yg terpatri dihati sejenak.haha>

No comments:

Post a Comment