Saturday, January 1, 2011

GOODBYE 2010 HELLO 2011

Bismillah hirrohma nirrohhim...fuhh! Allahuakbar! Kerana limpah kurnia Dia yg maha Esa, aku masih dapat melangkah ke tahun baru ini. Syukur Alhamdulillah!

2010? wow! itu yang aku mampu kata. kalau kalian semua boleh tengok mimik muka aku bila aku sebut wow! tu mesti korang semua rasa macam nak lempang dengan kerusi plastik kat hujung sana tu. sungguh. haha tahun nih bagi aku macam tahun aku masuk belajar balik. aku belajar banyak benda gila. pasal kehidupan memang tetaplah. pasal benda yang aku ceburi. pasal manusia-manusia disekitar aku. pasal kalian diluar sana tu. haa tu yang tu tu. tutttt! hahaha pasal jatuh bangun aku. pernah sekali aku jatuh. aku rasa macam tak mahu bangun lagi. aku rasa nak pergi dari sini. pergi tinggalkan tempat nih. tapi aku beruntung. aku ada kawan-kawan yang sentiasa ada untuk aku. bukan setakat hulurkan tangan, mereka mampu sediakan crain (betul ke dak aku eja nih?) jika perlu! haha hebatkan? ya, walaupun aku dikhutbahkan selepas itu, aku tak kisah. itulah kawan! ehe kawan yang baik tak akan biar kawan dia sendiri buat kesilapan berulang kali. terima kasih kawan-kawan! caya lu lah! cait! ehehe

komitmen. satu perkataan yang benda besar. berisiko. bagi aku lah. fuhh! tahun nih aku nak mula beri komitmen. wehuu! takut na. T.T takut tak terberi komitmennya. ergh! risau! tapi takpa. fikir dari sudut positif. bukan nak tambah masalah tapi nak mendisiplinkan diri. oh yeahhh! berani mati betul. benda nih perlu untuk tumbesaran yang lebih sihat. oh yeah sekali lagi! haha ia mampu mematangkan diri! oh yeah? erghhh!

ohh... lapar. lapar nasik okay bukan lapar kaki. haha pergi dulu. jumpa dalam entri lepas-lepas nih. bye!







No comments:

Post a Comment